Ardahan Üniversitesi Taban Puanları

Ardahan Üniversitesi bölümleri
2011-2012 yılı yerleştirme sonrası taban ve tavan puanları

Merkezi Yerleştirme ile Öğrenci Alan Yükseköğretim Lisans Programları:

Fakülte / Yüksekokul Bölüm Puan Türü Kont. Yerl. Taban Puan Tavan Puan
Ardahan İnsani Bilimler ve Edebiyat FakültesiÇağdaş Türk Lehçeleri ve EdebiyatlarıTS-24747365,968382,087
Ardahan İnsani Bilimler ve Edebiyat FakültesiTarihTS-25757366,76381,663
Ardahan İnsani Bilimler ve Edebiyat FakültesiTarih (İÖ)TS-25757362,991380,914
Ardahan İnsani Bilimler ve Edebiyat FakültesiTürk Dili ve EdebiyatıTS-25757390,033399,683
Ardahan İnsani Bilimler ve Edebiyat FakültesiTürk Dili ve Edebiyatı (İÖ)TS-25757386,172395,361
İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiEşit Ağırlıklı ProgramlarTM-2154154281,597376,265
İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiEşit Ağırlıklı Programlar (İÖ)TM-2154154273,066306,483
Mühendislik FakültesiÇevre MühendisliğiMF-44141223,22275,981

YGS Sonuçları ile Öğrenci Alan Meslek Yüksekokulları ile Açıköğretim Önlisans Programları:

Fakülte / Yüksekokul Bölüm Puan Türü Kont. Yerl. Taban Puan Tavan Puan
Yoktur

Merkezi Yerleştirme ile Öğrenci Alan Meslek Yüksekokulları ile Açıköğretim Önlisans Programları:

Fakülte / Yüksekokul Bölüm Puan Türü Kont. Yerl. Yerl. Öncelik Taban Puanı OBP Tavan Puanı OBP
Ardahan Sağlık Hizmetleri Meslek YüksekokuluTıbbi Dokümantasyon ve SekreterlikYGS-33030367,516391,476
Ardahan Sosyal Bilimler Meslek YüksekokuluBüro Yönetimi ve Yönetici AsistanlığıYGS-44545250,653342,169
Ardahan Sosyal Bilimler Meslek YüksekokuluBüro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı (İÖ)YGS-44545183,419277,829
Ardahan Sosyal Bilimler Meslek YüksekokuluHalkla İlişkiler ve TanıtımYGS-43030277,195328,866
Ardahan Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokuluİşletme YönetimiYGS-63535198,715239,241
Ardahan Sosyal Bilimler Meslek YüksekokuluMaliyeYGS-63030255,56277,961
Ardahan Sosyal Bilimler Meslek YüksekokuluMuhasebe ve Vergi UygulamalarıYGS-64545169,889248,144
Ardahan Teknik Bilimler Meslek YüksekokuluBilgisayar ProgramcılığıYGS-14040225,478279,24
Ardahan Teknik Bilimler Meslek YüksekokuluBilgisayar Programcılığı (İÖ)YGS-14026169,759243,504
Ardahan Teknik Bilimler Meslek YüksekokuluElektrik (İÖ) YGS-13030185,587373,175
Ardahan Teknik Bilimler Meslek YüksekokuluGıda TeknolojisiYGS-23022162,192223,019
Çıldır Meslek YüksekokuluDış TicaretYGS-65050230,174313,168
Çıldır Meslek YüksekokuluTurizm ve Otel İşletmeciliğiYGS-63026173,984254,697
Göle Meslek YüksekokuluLaborant ve Veteriner SağlıkYGS-24040234,255293,362

28 yorum:

Adsız dedi ki...

HERKESİ ARDAHAN MESLEK YÜKSEK OKULUNA DAVET EDERİM.ARDAHAN'NIN BU GÜZELLİKLERİNİ YAŞAMAYA DAVET EDERİM.BU SENE ÖĞRENCİ ALMAYA BAŞLAYACAK OLAN ARDAHAN ÜNİVERSİTESİNE HERKEŞ BEKLERİM.

Melek dedi ki...

Böyle misafirferver davranmanız üniversite öğrencilerini teşvik edecek ve oraya gelen öğrenciler sayesinde Ardahan'ın da değişik bir çehre alacağı inancındayız.
Teşekkürler ve herkese başarılar...

Adsız dedi ki...

aslında 4 yıllık lisans programları olsa daha iyi olmaz mıydı?ev ark. fizik öğrt. ve ardahanlı da pek memnun olurdu hani :D

istanbul güzeli dedi ki...

arkadaşlar bişey sorucam ben düz lise mezunuyum bu yıl ea1 den hazırlanıyorum ardahan meslek yüksek okulunda okumak istiyorum yerleşebilirmiyim rahatlıkla acaba

gül aydın dedi ki...

benim oğlum başka bir ilde okuyor ardahanda okumasını isterdim ama bölümü yok malesef çokda güzel bir yut yapılmış son derece moderinmişbu yıl hızmet vericekmiş ne diyem okuyan evlatlarımıza hayırlı olsun

seval dedi ki...

ya arkadslar ardahana gelmek delilik ben ıkı yılım zindan olsun yurt yok soğuk pahalı öğrenci bütün gün evde kötü biyer aklıolan gelmaz

seval dedi ki...

tamam ilk başta herkes üniversite olsunda farketmez diyor emin olun fark ediyor puanları düşük ama daha sonra işman olamk var puanınız düşükse oturun biryıl daha hazırlanın ıkı yılın boşa geçecegıne bıtakın ömrunuzden bır yıl gıtsın

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ARDAHAN'DA ARTIK 4 YILLIK BÖLÜMLER EĞİTİME BAŞLADİ VE ÖĞRENCİLERİNİ ALDİ.ARKADAŞLAR ARDAHAN KADAR ÖĞRENCİ İÇİN RAHAT VE GÜZEL BİR YER ÖYLE KOLAY KOLAY BULUNMAZ.EMİN OLUN ARDAHAN'DA ÇOK DEĞİŞEN ŞEYLER VAR.BEN ŞUANA KADAR NEREDEN GELİRLERSE GELSİNLER HİÇ BİRİNDEN EN UFAK BİR KÖTÜ SÖZ DUYMADİM.KİM NE DERSE DESİN HEPİNİZE TAVSİYE EDER.ARDAHAN'DA DEĞİŞEN HERŞEYE TANİKTA OLMANIZ VE ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ'DE OKUMAK İÇİN HEPİMİZİ BU GÜZELLER GÜZELİ İLİMİZE BEKLERİM.GELİN VE BU GÜZELLİK CENNETİ,DOĞA HARİKASİ,TARİH CENNETİ...GELİN VE HEMEN TANİŞİN.ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ İÇİN GELEN VE ARDAHAN İÇİN GELEN HERKEŞ ÇOK MEMNUN KALACAK.

cCc MHPcCc dedi ki...

ardahan üniversıtesı bu sene ilk kez kendi adı altında eğıtim verecek ve çokta iyi bir üniversite yapmışlar bnce herkesin gelip görüp okuması lazım diye düsünüyorumbazı arkadaslar ardahana gelmeyin evde oturun diyenler var evde geöen 1 seneni eğitim gör daha mantıklı değil mi?ama yine de herkesin fikrine saygı duyuyorum ama eger imkanınız varsa ben gelin görün derim.

Adsız dedi ki...

ardahan üniversitesi gercekten güzel bir üniversite diye düsünüyorum zaten insanlarıda cana yakın güzelde bir cografyası var havası suyu herseyı güzel ben gelirim orada yapamam edemem diye düsünmeyin akılsızlık yapmayın bence sonucta ardahandanda mezun olduğunda ögretmen olucaksın istanbuldan da farklı bisey olmuyacak yani

Adsız dedi ki...

BENDE ARKADAŞLARIMA KATLIYORUM HA İSTANBUL GİBİ BÜYÜK BİR ŞEHİRDE OKUM ÖĞRETMEN OLMUŞSUN HA ARDAHANDA FARK EDEN BİŞEY OLMIYCAK AMA BAŞKA BÖLÜM AÇMA İMKANINIZ OLSA ÇOK DAHA GÜZEL OLUCAK ÇÜNKÜ BEN MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİSİYİM BİLGİSAYAR BÖLÜMÜNDE OKUMAKTAYIM BİZİDE DÜŞNSEYDİNİZ KEŞKE...

Adsız dedi ki...

ben ARDAHANLIYIM VE MEMLEKETİME ÖYLE BİR ÜNİVERSİTE AÇILDIĞI İÇİN MUTLUYUM LİSE SONDAYIM SINAVLARA HAZIRLANIYORUM ORDA OKUMAK İSTERDİM AMA İSTANBUL İÇİ İSTİYORUM AMA TAVSİYE EDEBİLİRİM GİDİP GÖRDÜĞÜM KADARYLA ÇOK GÜZEL Bİ YERR:)))

Adsız dedi ki...

ardahan kadar saçma bi yer yok iğrenç ötesi
geri kaçtım bıraktım okulu sakın gitmeyim sakın yazmayın yanlış tercihten gttım ben çok kötü 4 yıllık okuyordum nalet olsun öğrencilikle alkaları yok ardahanın halk öğrenciyi sewmiyor kzlara hemen lakab takıyorlar abaza dolu 7 den 7 esapık dolu

Adsız dedi ki...

ben bu yıl tercih yapıcam fakat kafam çok karışık ya ne yapmalıyım bilmiyorum ardahan üniwerstsini secmelimyım acaba die düşünüorum sz ne düşünüosnzzz?*

canan dedi ki...

ben karslıyım ardahanda okumak istiyorum doğu benim için herşey demek zorluklarıyla bile bekle geliyorum

Adsız dedi ki...

ardahan üniversitesine bu yıl mühendislik fakülteside açılıor.kolay yerleşbileceğiniz bi sisteme sahip kayıt olacak arkadaşlara şimdiden başarılar ben okuyorum gayet memnunum eminim sizde memnun olursunuz..=)

Caner.. fairstorm75 dedi ki...

Ben Ardahanlıyım sizin yerinizde olsam değil 4 yıl 1 ay bile gelmem gerçekten kötü biyer.Okul yurt harika fakat gerek halkı gerek sosyal faaliyetleri hiç yok.Ben kesinlikle tafsiye etmem sakın yanılıp da gelmeyin.Emin olunn çünkü bende ardahandayım ve biliyorum gelenlerde pişman.Hayatınızın 4 yılını burada geçireceğinize hiç geçirmeyin daha iyiii

Adsız dedi ki...

saçmalamayın ya ne ardahanı eminimki buraya geldiğinizde kararınız değişecek hiç tavsiye etmem yanii pişman olacağınız şeyler yapmayın derim şansınızı başka ilde arayın dost tavsiyesi ....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben ardahan ünv ardahan myo'ndan geçen yıl mezun oldum.ardahan hem iklim hemde insani olarak soğuk bi memleket ama doğal güzelliği,farklı lezzetlerıyle kusursuz bi şehir...orda 2 veya 4 yılınızı sorunsuz geçirmek istiyosanız insanından ve esnafından uzak durun,yurdunuzda veya evinizde oturun yani evden,yurttan okula,okuldan eve veya yurda...
üniversite ve hocalar mükemmel,size yardımcı olmak için gerçekten ellerinden geleni yapıyorlar ve sizin kendinizi geliştirmeniz içinde yapılması gerekeni yapıyolar,etkinlik olarakta okulda oluşturduğunuz çevreyle çok güzel şeyler yapabilirsiniz....herkese hayırlı bı ders yılı dılıyorum...

Adsız dedi ki...

bende ardahanda okumak istiyorum ama sanırım sağlık meslek yüksek okulu yok orda ardahanlı arkadaşlarımdan bilgisi olan varsa lütfen yorum a yzsın çok merak ediyorum

Adsız dedi ki...

bende bu sene ardahan üniversitesine gelmek istiyorum ardahan ı seviyorum gerçekten okumak isteyenlerin adresiii..! Orada okuyan arkadaşlara bi sorum olcak tercihlerden sonra puanlar azda olsa düşüyormuu???

olcay inanç dedi ki...

slm arkadaşlar ben azerbaycan dili ve edbiyatına yerleşmek istiyorum puanına baktım 258 gerçekten ölemi bilgisi olan varsa veya başka gidecek olan arkadaş vaesa lütfen bana ulaşsın ben olcay veya geçen yıldan orada okuyan arkadaş varsa bana ulaşsın azerbaycan dili ile ilgili sorular sorucam arkadaşlar lütfen bana ulaşın 0545 406 68 17 numaram bu ben olcayinanç veya face book dan ekleyin

Adsız dedi ki...

arkadşlar bn tm2 301 aldımm 2011 ardahanı yazsamm ikinci tercihe kalmam deme bn dogu manyagıyımm doguyu çok seviyommm biri yardımcı olsa sevinirm..yerleşme korkum varrr geçen sene yerleşemedimm yardımm ltfen ..:):) şimdiden tşşk ederimm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sakın ardahana gitmeyin hiç bir sosyal aktifite yok insanı havası esnafı hepsi çok soğuk öğrenciyi hiç ama hiç sevmiyorlar ben kaçtım ordan Allah herkesi kurtarsın

Adsız dedi ki...

olcay benim ev arkadaşım azar beycan dili edebiyat okuyo hem çok zor 13 derslerivar birsürü yabancı dilivar rusca osmanlıca ingilizce ve geçen sene 350 yle yerleşti

Adsız dedi ki...

gerçektende arkadaşlara katılıyorum

ESRA dedi ki...

Bu yıl ki sınavda sözel den 307.232 puan aldım kendi alanımdan nerelere tercih yapabilirim ve alan dışı tercih için diğer oturumlara girmem şartmıydı?

Adsız dedi ki...

mine derkı...
ardahan üniversitesi hocalarıyla arkadaş ortamıyla güzel bir yer olmasına karşı kışın çok soğuk geçen sosyal bır etkınlığı pek fazla olmayan bir yer gezilecek görülecek pek bı yerı yok orda yapabıleceğiniz tek şey derslerınıze konsantre olmak ama baharıda ayrı güzeldir